לוגו רבו פילאטיס ורוד

יתרונות פילאטיס מכשירים

יתרונות פילאטיס מכשירים
שיתוף הפוסט

בשנים האחרונות פילאטיס מכשירים צבר פופולריות נרחבת בישראל, בעיקר בזכות השפעת הרשתות החברתיות. אינספור נשים שיתפו את החוויות והתוצאות החיוביות שלהן מתרגול צורת פעילות גופנית זו, והעניקו השראה לאחרים לנסות אותה. עם זאת, ישנן עדיין נשים רבות שאינן מודעות ליתרונות הרבים שניתן להפיק משימוש במכשירי אימון פילאטיס. כדי לספק סקירה מקיפה ולהפוך את המידע לנגיש יותר, ריכזנו את כל היתרונות הבולטים של שיטת אימון זו במשאב אחד. בין אם מדובר בשיפור כוח הליבה, גמישות מוגברת, יציבה משופרת או מיזוג כללי של הגוף, אוסף זה נועד להדגיש את היתרונות השונים שניתן להשיג באמצעות פילאטיס מכשירים. גלו את הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של גישת האימון הזו ופתחו רמה חדשה לגמרי של כושר ורווחה.

עובד בצורה חזקה על שרירי הליבה

אולי היתרון הבולט ביותר של פילאטיס המכשירים הוא העובדה שהוא מרכז את העבודה. תרגילי הפילאטיס השונים מאתגרים קבוצות שרירים חשובות בגוף כמו רצפת האגן, שרירי הבטן המרכזית, השרירים המייצבים והשרירים המקיפים את עמוד השדרה. ביקור קבוע בסטודיו לפילאטיס מכשירים יאפשר לכם להיות חזקות ויציבות יותר, ומדובר בסוג אימון שמתאים גם לנשים שמתחילות להתאמן לראשונה וללא כושר בכלל.

אימון שמתאים גם להריוניות

אולי תופתעו לשמוע כי פילאטיס מכשירים בהריון הוא דרך מעולה לשמור על כושר ועל חוזקם של השרירים מבלי לסכן את האם או את העובר המתפתח. פילאטיס מכשירים בהריון מתבצע בהתאמה למצבה של האישה ההרה, תוך שהוא שם דגש על שרירי רצפת האגן והבטן התחתונה שישחקו תפקיד מרכזי בלידה ובמהלך ההריון.

מסייע בתהליכי חיטוב ועיצוב הגוף

במידה ואת נמצאת במסע חיטוב גוף ואת מחפשת ספורט חדש שתוכלי לשלב בשגרה שלך – פילאטיס המכשירים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורך. אימוני פילאטיס מכשירים הוכחו כדרך יעילה להצר היקפים בגוף, תוך שהם משפרים את הגמישות שלנו. בניגוד לאימונים אחרים, פילאטיס מכשירים לא יגרום למראה מנופח או שרירי במיוחד כלפי חוץ, אלא יעבוד בצורה פנימית שבסופו של דבר יכולה להוביל למראה גוף אסוף יותר.

פילאטיס מכשירים
פילאטיס מכשירים

מפתח סיבולת

כל תרגיל במהלך אימון הפילאטיס ידרוש רמת מסוימת של סיבולת, כך שאימון של שעה יכול להיות מאמץ של ממש. אימון פילאטיס מכשירים הוא אימון שדורש התמדה, וככל שתרבו באימונים כך תוכלו לראות את הסיבולת שלכן עולה ואת הביצועים שלכן משתפרים בצורה ניכרת.

מתאים גם לסובלות מפציעות שונות

אחד הדברים הכי חשובים בהתמודדות עם פציעת גב או בעיות מפרקים הוא לחזור לשגרה ספורטיבית, במטרה למנוע ניוון של השריר. פילאטיס מכשירים הוא דרך נהדרת להתמודד עם פציעות ולהחזיר לעצמכן את הכוח בשרירים הפצועים. כמובן שהעבודה במקרים אלו תהיה הרבה יותר איטית ורגועה, אך בסופו של דבר יהיה ניתן להתאמן ממש כמו כולן. לא מעט רופאים ואנשי מקצוע ממליצים על אימוני פילאטיס מכשירים כאימון שיקומי של ממש.

משפיע בצורה חיובית גם על הנפש

לפילאטיס מכשירים אין רק יתרונות פיזיים, יש לו גם מספר יתרונות נפשיים. אימוני פילאטיס יכולים לסייע בשיפור כמות ואיכות השינה, להפחית רגשות שליליים כמו פחד או חרדה וגם להעלות את מצב הרוח באופן קבוע. מתאמנות רבות מדווחות על שיפור במצב רוחן הממוצע לאחר שהחלו להתאמן באופן קבוע.

פילאטיס מכשירים

חנייה חופשית בכל אחד מהסניפים!

רוצה להתחיל את השינוי?
לתיאום אימון ניסיון ללא עלות >>>
עוד תכנים
אישה יושבת על מזרן פילאטיס בצבע סגול
מאמרי כושר
5 עובדות שלא ידעת על פילאטיס

פילאטיס, צורת פעילות גופנית שצברה פופולריות עצומה במהלך השנים, קשורה לעיתים קרובות לשיפור גמישות, כוח הליבה ומודעות לגוף. בעוד שרבים מאיתנו מכירים את היסודות של פילאטיס, יש כמה עובדות מסקרנות על שיטת האימון הזו שעשויות להפתיע אותך.

פומלה אדומה עם משקולות ורודים ועט ורוד על לוח ורוד להמחשת אלמנטים של דיאטה ותזונה
מאמרי כושר
איך תבני לעצמך תפריט תזונה מתאים?

בניית תפריט תזונה נכון היא מסע, לא יעד. היי סבלנית עם עצמך בזמן שאת חוקרת מזונות שונים ותמצאי את מה שהכי מתאים לגוף שלך. אמצי את העוצמה של מזונות מלאים, איזני את המקרו-נוטריינטים שלך והקשיבי לצרכי הגוף שלך.

לוח על גבי שולחן לבן עם אלמנטים של כושר כמו תפוח ירוק ומשקולות
מאמרי כושר
איזה תפריט תזונה כדאי לשלב עם פילאטיס מכשירים?

שילוב התפריט התזונתי הנכון עם אימוני מכשיר הפילאטיס שלך יכול לייעל את הביצועים שלך, לסייע בהתאוששות השרירים ולתמוך בבריאות הכללית שלך. הידרציה, מאקרו-נוטריינטים מאוזנים, דלק לפני אימון, התאוששות לאחר אימון ואכילה מודעת הם מרכיבי מפתח שיש לקחת בחשבון.

אישה ברקע שמיים מושיטה ידיים כלפי מעלה בסימן של הצלחה
מאמרי כושר
איך התמדה באימון תשפיע על ההצלחות שלך?

אי אפשר להפריז בחשיבות ההתמדה באימון כשמדובר בהשגת הצלחה. באמצעות תרגול מכוון, בניית חוסן, התקדמות מצטברת, פריצת גבולות ופיתוח חוזק נפשי ומשמעת, אנשים מתמידים פותחים את מלוא הפוטנציאל שלהם ומכוננים את עצמם לגדולה.

כל ההטבות של רבו פיטנס אצלך במייל

קופון ₪50 הנחה על כל רכישה לנרשמות חדשות

*במידה ולא קיבלתן, נא לבדוק בתקיית הספאם או לשונית "קידומי מכירות"

דילוג לתוכן