אימונים לנשים בלבד

הצעד הראשון

לקראת השינוי של חייך

מתחיל עכשיו!

רוצה להתחיל את השינוי?

לתיאום אימון ניסיון ללא עלות >>>

צבי 12, ר"ג (מאחורי הבורסה)

שלם 30, ר"ג (איזור הפארק הלאומי)

סנפיר 10, ת"א (איזור דרך הטייסים)

אור יהודה (קניון עזריאלי)

רבו פיטנס,
רשת כושר לנשים בלבד המתמחה באימוני חיטוב ועיצוב גוף האישה

01

שיטת אימון ייחודית

“השיטה של רבו” לחיזוק, חיטוב ועיצוב הגוף נבנתה מתוך הבנה עמוקה של גוף האישה וניסיון של שנים רבות בעולם הכושר הגופני.

אימונים בשיטה ייחודית שיגרמו לך להתמכר ולהנות משילוב של גוף בריא וחזק שיובילו לתוצאות מהירות במינימום זמן,
יש לנו גוף אחד- בואי נדאג לו ביחד!

02

קבוצות קטנות

מתן יחס אישי לכל מתאמנת בהתאמה אישית, בכל גיל ובכל רמת כושר גם למתאמנות מתחילות וגם למנוסות.

03

לכל רמת כושר

האימונים שלנו מאפשרים למתאמנות תהליך המשלב חיזוק הדרגתי יחד עם חיטוב וחיזוק הגוף.
כמובן מתאים גם לנשים ללא כושר כלל.
לנשים לפני/אחרי לידה וגם מאוד מומלץ במהלך ההיריון עצמו.

04

אימונים משולבים

מגוון טכניקות לפי מה שגוף האישה צריך, תרגילים המשלבים עבודת כוח, סיבולת לב ריאה, גמישות, קורדינאציה ושריפת שומנים הנמשכת כ-48 שעות לאחר סיום האימון.

05

תפריט תזונה אישי

ברבו פיטנס דואגים לכן גם לאחר האימון, עם תפריט תזונה מותאם אישית שיעניק לכן תוצאות מירביות.

06

יחס אישי לכל מתאמנת

אנחנו ברבו פיטנס מאמינים שההצלחה של מתאמנת אחת, היא ההצלחה שלנו.
על כן, נשים את הדגש על מיצוי הפוטנציאל מהאימון עבור כל אחת ואחת.

פונקציונאלי

שיטת אימונים המתמקדת בשיפור כלל מרכיבי הכושר באמצעות שיטת אימונים ייחודית וטחינה אשר שורפת שומן וקלוריות עד 48 שעות לאחר האימון.

שיטה זו משלבת מירב אביזרי כושר עם דגש על שרירי הליבה וכל שרירי הגוף בשילוב דופק גבוה, עבודת כח ואירובי לשריפת שומן מקסימלית.

עיצוב וחיטוב

אימון שעובד על החיטוב והסיבולת של השרירים.
מטרת האימון חיזוק שרירי הליבה, שרירי הבטן והשרירים המייצבים בגוף.
אינו משלב סיבולת לב ריאה, אירובי וקפיצות.

עוזר לשיפור היציבה, חיזוק שרירי הבטן והגב, מפחית כאבי גב וכמובן מחטב ומעצב את הגוף.

בטן וישבן

אימון ממוקד לשרירי הבטן והישבן, ללא פלג גוף עליון.
אינו משלב סיבולת לב ריאה, אירובי וקפיצות.

Tabata

אימון פונקציואלי העובד על כל מרכיבי הכושר ומבוסס על מקטעים של 20 שניות עבודה ו10 שניות מנוחה, לפי שיר ומנגינה תואמת.

פילאטיס

אימון לשיפור היציבה, חיזוק והארכת השרירים בדגש על דיוק מנחי הגוף ופיתוח מודעות והבנה לגוף שלנו.

היט Hiit

אימון המשלב בתוכו את כל מרכיבי הכושר, וכולל: אירובי, סיבולת לב ריאה (דופק גבוה) ועבודת כח.

אף אחד לא נולד חטוב, אבל כולנו ניחנו בכוח לעשות שינוי!

רוצה להתחיל את השינוי?

לתיאום אימון ניסיון ללא עלות >>>

צבי 12, ר"ג (מאחורי הבורסה)

שלם 30, ר"ג (איזור הפארק הלאומי)

סנפיר 10, ת"א (איזור דרך הטייסים)

אור יהודה (קניון עזריאלי)