לוגו רבו פילאטיס ורוד

5 סיבות למה כדאי לעשות פילאטיס מכשירים

סיבות למה כדאי לעשות פילאטיס מכשירים
שיתוף הפוסט

סקרנית לדעת מדוע החברים שלך כל כך מסורים לאימוני פילאטיס מכשירים? מעוניינת להוסיף משטר כושר חדש לחיים שלך אבל את לא בטוחה אם פילאטיס מכשירים מתאים לך? כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת, ריכזנו עבורך חמש סיבות משכנעות מדוע עלייך לשלב פילאטיס מכשירים בשגרה שלך על בסיס קבוע. משיפור כוח וגמישות הליבה ועד לשיפור היציבה ויישור הגוף, פילאטיס מכשירים מציע מגוון רחב של יתרונות שיכולים להשפיע לטובה על הרווחה הכללית שלך. בנוסף, הוא מספק אימון בעל השפעה נמוכה אך מאתגרת המתאימה לרמות כושר שונות. עם הדגש שלו על חיבור נפש-גוף ותנועה מודעת, פילאטיס מכשירים יכול לעזור לך להשיג מבנה גוף מאוזן וגוון תוך טיפוח תחושת בהירות נפשית ורגיעה. התנסי בכוח הטרנספורמטיבי של פילאטיס מכשירים וגלי כיצד הוא יכול להעלות את מסע הכושר שלך לגבהים חדשים.

פילאטיס מכשירים מסייע בחיזוק שרירי הליבה

אחד הדברים שאימון פילאטיס מכשירים ידוע בהם הוא המקום המהותי שהוא מעניק לשרירי הליבה. שרירי הגב, הבטן, השרירים התומכים ( השרירים המקיפים את עמוד השדרה והשלד ) וקבוצות שרירים נוספות הן אלו שמאפשרות לנו להתנהל בחופשיות בעולם. אימוני פילאטיס מכשירים מאריכים ומחזקים את קבוצות שריר אלו ויובילו להתנהלות זורמת ונעימה יותר בשגרה.

פילאטיס מכשירים מתאים לכל רמת הכושר וגם לנשים בהריון

את מיטת הפילאטיס, הכלי העיקרי שמשתמשים בו באימונים, ניתן להתאים ולסדר כך שהוא יתאים בדיוק לצרכים של המתאמנת. קפיצי המיטה הם אלו שקובעים את רמת הקושי וההתנגדות באימון, כך שכיוונון מדויק שלהם יכול להפוך את פילאטיס המכשירים שמתאים לכל אחת. לא משנה מהי רמת הכושר שלך, האם את בהריון או לאחר לידה – פילאטיס מכשירים בהריון הוא כלי נהדר לחיזוק של הגוף.

פילאטיס מכשירים הוא דרך נהדרת להשתקם מפציעות

הידעתן שפילאטיס מכשירים הומצא כדרך לסייע לחיילים להשתקם מפציעות? עבודת השיקום נותרה בלב ליבו של הפילאטיס עד היום, ונשים רבות בוחרות להתמיד בו כדרך להתגבר על פציעות ופגיעות שונות בשרירי הגוף. סוג אימון זה יכול לסייע בהתמודדות עם פציעות גב, קרעים בשרירים שונים וסוגי פציעות נוספות. במידה וגם אתן מתגברות על פציעה, אנחנו מזמינים אתכן להתייעץ עם הרופא שלכן בנוגע לאימוני פילאטיס.

פילאטיס מכשירים יוכל לסייע לכן בתהליך הירידה במשקל

שילוב של אימוני פילאטיס בשגרת אימונים קבועה הוכחה כדרך יעילה להוריד במשקל ולהוביל לעיצוב וחיטוב של הגוף, אימון שטוב במיוחד למי שנמצאת בתחילת הדרך שלה אל עבר אורח חיים בריא ופעיל יותר. העבודה על קבוצות שרירים שונות תוך התנגדות תוביל להארכת השרירים, עבודה מאומצת של הגוף – ועם הזמן גם ירידה במשקל הגוף וצמצום היקפיו.

פילאטיס מכשירים יכול לשפר את מצב הרוח שלכן

מחקרים רבים הראו כי התמדה באימוני כושר, ובפיאלטיס מכשירים בפרט, יכולים לשפר את מצב הרוח הממוצע של המתאמנות בעשרות אחוזים. כשאת עושה משהו בשביל עצמך, מזיזה את הגוף ואולי מכירה גם חברה חדשה או שתיים במסגרת האימונים – נפתח מקום חדש בלב, שיכול לאפשר לך להיות שמחה ורגועה יותר. הביטוי "נפש בריאה בגוף בריא" אינו טועה, ועל מנת לפנות מקום בליבנו לתחושות חיוביות ושמחות עלינו להשקיע בגוף שלנו ולהעניק לו את התנועה והתזוזה שלה הוא כל כך זקוק.

אנחנו ב"רבו פיטנס" מזמינים אותך להתנסות באחד משיעורי הפילאטיס שלנו ולראות את כל היתרונות האלו במציאות!

פילאטיס מכשירים

חנייה חופשית בכל אחד מהסניפים!

רוצה להתחיל את השינוי?
לתיאום אימון ניסיון ללא עלות >>>
עוד תכנים
מאמרי כושר
פילאטיס מכשירים לעומת חדר כושר: השוואה מקיפה

שמירה על פעילות גופנית חיונית לשמירה על אורח חיים בריא. כשמדובר בבחירת שגרת הפעילות הגופנית הנכונה, האפשרויות יכולות להיות מכריעות. שתי אפשרויות פופולריות הן פילאטיס ואימוני כושר. בעוד ששניהם מציעים יתרונות שונים, הם שונים באופן משמעותי מבחינת גישה, ציוד ומיקוד.

מאמרי כושר
כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן בפילאטיס מכשירים?

פילאטיס צבר פופולריות עצומה בשנים האחרונות בשל יתרונותיו הרבים לרווחה גופנית ונפשית. אחד ההיבטים המרכזיים של פילאטיס הוא אימון על ציוד מיוחד, כגון הרפורמר, קאדילק וכיסא. בעוד שתדירות האימונים יכולה להשתנות בהתאם למטרות והעדפות אינדיבידואליות, חיוני להגיע לאיזון כדי להשיג תוצאות מיטביות מבלי להסתכן באימון יתר או שחיקה.

אישה יושבת על מזרן פילאטיס בצבע סגול
מאמרי כושר
5 עובדות שלא ידעת על פילאטיס

פילאטיס, צורת פעילות גופנית שצברה פופולריות עצומה במהלך השנים, קשורה לעיתים קרובות לשיפור גמישות, כוח הליבה ומודעות לגוף. בעוד שרבים מאיתנו מכירים את היסודות של פילאטיס, יש כמה עובדות מסקרנות על שיטת האימון הזו שעשויות להפתיע אותך.

פומלה אדומה עם משקולות ורודים ועט ורוד על לוח ורוד להמחשת אלמנטים של דיאטה ותזונה
מאמרי כושר
איך תבני לעצמך תפריט תזונה מתאים?

בניית תפריט תזונה נכון היא מסע, לא יעד. היי סבלנית עם עצמך בזמן שאת חוקרת מזונות שונים ותמצאי את מה שהכי מתאים לגוף שלך. אמצי את העוצמה של מזונות מלאים, איזני את המקרו-נוטריינטים שלך והקשיבי לצרכי הגוף שלך.

כל ההטבות של רבו פיטנס אצלך במייל

קופון ₪50 הנחה על כל רכישה לנרשמות חדשות

*במידה ולא קיבלתן, נא לבדוק בתקיית הספאם או לשונית "קידומי מכירות"

דילוג לתוכן